Kabel UTP 4x2x0,5 kat. 6 350MHz Bitner TI0044
Opis
Stosowane są do układania wewnątrz budynków zgodnie ze standardem PN-EN 50173-1, ISO/IEC 11801, ANSI/TIA 568-C.2, jak również w sieciach przemysłowych narażonych na wpływ zewnętrznych zakłóceń elektromagnetycznych.
Dane techniczne:
- Rodzaj kabla: Kabel teleinformatyczny
- Napięcie pracy: Nie określone
- Próba napięciowa: 700V AC, 1000V DC
- Rezystancja izolacji: 5 GOmxkm
- Pojemność: 50 ± 5 nF/km
- Min. promień gięcia połączenia na stałe: 4 x Fi
- Instalacja na stałe: -30? do 70?
- Rezystancja pętli żył w torze (max): 165 Om/km
- Asymetria rezystancji w torze transmisyjnym: mniejsze niż lub równe 2 %
- Asymetria pojemności torów transmisyjnych względem ziemi przy 1 kHz: max 1600 pF/km
- Impedancja falowa torów transmisyjnych: do 100 MHz: 100 ± 5 Om
- Kabel wnętrzowy
- Min. temperatura układania: -10?
- Nierozprzestrzenianie płomienia na pojedynczym kablu
- CPR - Certyfikaty/DoP
- Waga kartonu 305m: 12,75 kg
- Wymiar kartonu 305m: 39,5x28x38,5 cm (wys.xszer.xdł.)
Budowa:
- Żyły: jednodrutowe okrągłe z miękkiej miedzi elektrolitycznej
- Izolacja: specjalna mieszanka poliolefinowa
- Kolory izolacji żył: zielona, niebieska, brązowa, pomarańczowa - skręcone w parę z żyłą białą z odpowiadającym jej kolorowym paskiem wzdłużnym
- Ośrodek: cztery pary żył skręcone w ośrodek na centralnie ułożonym elemencie separującym
- Powłoka zewnętrzna: polwinit PCV oponowy
- Kolor powłoki: szary RAL 7035
Uwaga!
- 1 sztuka to 1m kabla przewodu
- 2 sztuki to 2m kabla przewodu
- 3 sztuki to 3m kabla przewodu, itd.
UWAGA! Wszystkie kable i przewody jeżeli to możliwe wysyłamy w jednym kawałku. Zalecamy jednak kontakt ze sklepem przed zakupem celem upewnienia się, że wybrana długość odcinka będzie dostępna. Jeżeli chcesz otrzymać w kilku poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia! W przypadku większych ilości może pojawić się dodatkowa dopłata do bębna/bębnów, na które nawijane są niektóre typy kabli i przewodów!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.